Heb je gekozen voor 'pakketdienst' als verzendmethode, dan krijg je automatisch een email met een Track & Trace code waarmee je de zending kunt volgen. Bij brievenpakje van postnl krijg je dat ook maar deze is beperkt trceerbaar.
Wanneer de zending te laat wordt bezorgd door de postbode of pakketdienst valt dit buiten onze macht. Bij het niet tijdig ontvangen van de producten is de transporteur hiervoor verantwoordelijk en aansprakelijk. In vrijwel al de gevallen komt het pakketje weer boven water, maar het kan soms een aantal dagen duren. Bij zendingen die te laat zijn houden wij een wachttijd van 10 werkdagen aan alvorens de bestelling opnieuw te fabriceren en te verzenden. Deze 10 dagen heeft PostNL nodig om het pakket te traceren en weer opnieuw in het verzendproces te verwerken.
Bij 'pakketdienst' als verzendmethode kunnen wij navraag doen omtrent het pakket. Bij 'brievenbuszending' als verzendmethode kunnen wij geen navraag doen bij postnl en is het maar afwachten wanneer het wordt bezorgd.